Δημήτρης Δελλής - Παθολόγος Διατροφολόγος

«Φάρμακό σας ας γίνει η τροφή σας και η τροφή σας ας γίνει φάρμακό σας». Ιπποκράτης 4ο π.Χ. αιώνα

2,5 χιλιάδες χρόνια πριν ο Ιπποκράτης θεωρούσε την διατροφή θεμέλιο λίθο της υγείας. Σήμερα ξερουμε οτι η παχυσαρκία ειναι νόσος (WHO 1997) και πως η σωστή διατροφή αποτελεί ενα σημαντικό Ιατρικό ζήτημα

personal-training

PERSONAL TRAINING

Personal Training δεν σημαίνει απλά παρουσία προσωπικού γυμναστή δίπλα σ” αυτόν που γυμνάζεται, αλλά και εξατομικευμένο πρόγραμμα με πλήρη υποστήριξη σε θέματα γυμναστικής και διατροφής.

Φιλοσοφία

Η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει και να επιμηκύνει τη ζωή, κατά συνέπεια η προσωπική προπόνηση για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων καθίσταται αναγκαία. Η γυμναστική υπογραμμίζει την ανάγκη για ισορροπία στη ζωή. Στόχος είναι η υγεία και η καλή φυσική κατάσταση εφ΄ όρου ζωής.

Ο καθένας λοιπόν, στην προσπάθειά του να υλοποιήσει τους στόχους του για μια καλύτερη εμφάνιση ή υγεία, μπορεί να θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο από τυχόν τραυματισμούς, οι οποίοι τον απομακρύνουν από το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στο Personal Training ανακαλύπτεται αλλά και αντιμετωπίζεται με ασφάλεια οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα ή ευαισθησία.

Τα αποτελέσματα έρχονται, μετά από σωστή αξιολόγηση των προσωπικών αναγκών και ιδιαιτεροτήτων των ενδιαφερομένων για την δημιουργία, παρακολούθηση, εκτέλεση αλλά και εξέλιξη των προπονητικών προγραμμάτων.

Personal Training δεν σημαίνει απλά παρουσία προσωπικού γυμναστή δίπλα σ” αυτόν που γυμνάζεται, αλλά και εξατομικευμένο πρόγραμμα με πλήρη υποστήριξη σε θέματα γυμναστικής και διατροφής.

Πότε πρέπει να κάνετε προσωπική προπόνηση:

  • Όταν αισθάνεστε ότι προπονήστε και δεν παίρνετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
  • Όταν έχετε ειδικές ανάγκες όπως ένας μυοσκελετικός τραυματισμός.
  • Όταν υπάρχει κάποια χρόνια ασθένεια (καρδιαγγειακές παθήσεις, σακχαχαρώδης διαβήτης, οστεοπόρωση, κ.τ.λ.)
  • Όταν είστε έγκυος ή διανύετε το πρώτο διάστημα μετά τον τοκετό.
  • Όταν γενικώς δεν έχετε αποτελέσματα από τα τυποποιημένα προγράμματα των γυμναστηρίων.
  • Όταν θέλετε να αυξήσετε στο μέγιστο την απόδοση σας για να συμμετέχετε σε ένα συγκεκριμένο γεγονός.
  • Όταν δεν έχετε χρόνο να επισκεφτείτε κάποιο γυμναστήριο και θέλετε να γυμναστείτε υπό τη θέρμη του σπιτιού σας.

Αποτελέσματα: Υπάρχουν πολλοί παράγοντες από τους οποίους εξαρτώνται τα αποτελέσματα όπως το σημείο έναρξης προπόνησης, η γενετική προδιάθεση, ο μεταβολισμός, η διατροφή, η συνέπεια, η δέσμευση και ο χρόνος που διατίθεται στην προπόνηση.

  • Μυϊκή ενδυνάμωση
  • Καρδιο-αναπνευστική αντοχή
  • Απώλεια βάρους
  • Κάψιμο λίπους
  • Βελτίωση ελαστικότητας
  • Αύξηση της πυκνότητας των οστών
  • Αποκατάσταση από τραυματισμούς μέσης, γονάτων
  • Ενίσχυση οργανισμού από διάφορες παθήσεις όπως αρτηριακή πίεση, διαβήτη, άσθμα
  • Μείωση του στρες
  • Καλλιέργεια ισορροπίας